مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-06سياسي

«انتخاب شهردار» مهمترین برنامه شورای ششم شهر ابرکوه در گام نخست


مهمترین برنامه فعلی منتخبین مردم شهر ابرکوه در دوره ششم انتخابات شورای اسلامی شهر و تصمیم گیری جهت روند انتخاب شهردار است.

- زهره فلاح زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از آغاز به کار (غیر رسمی) ششمین دوره شورای اسلامی شهر ابرکوه خبر داد و گفت: پنج عضو برگزیده از سوی مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 جهت تصدی کرسی های شورای اسلامی شهر ابرکوه، اولین گام خود را در حوزه خدمت رسانی به شهر و شهروندان، سه روز پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات برداشتند.

سخنگوی موقت دوره ششم شورای شهر ابرکوه اذعان کرد: جلسات تخصصی از روز میلاد امام رضا(ع) کلید خورد و تا کنون بیش از هفت جلسه تخصصی با محوریت مهمترین مشکلات و معضلات  شهر و مطالبات شهروندان و .

تشکیل و مصوباتی نیز در بر داشته است.

فلاح زاده از تصمیم گیری جهت روند انتخاب شهردار به عنوان مهمترین مصوبه این شورا یاد کرد و ادامه داد: در همین راستا با همفکری اعضا و در نظر گرفتن  شرایط خاصی که برای جایگاه شهردار پیش بینی شده است، فرم فراخوان متقاضیان تصدی سمت شهردار تهیه شده و طی روزهای آتی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی تأکید کرد: شورای شهر به عنوان مهمترین مرکز تصمیم گیری مدیریت شهری بر اساس قانون، اختیاراتی جهت بررسی و شناخت کمبودها و نارسایی هایی اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، آموزشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انتخاب شهردار» مهمترین برنامه شورای ششم شهر ابرکوه در گام نخست

«انتخاب شهردار» مهمترین برنامه شورای ششم شهر ابرکوه در گام نخست