مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-06اقتصادي

قلع و قمع بیش از 1000 فقره ویلای غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری


مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طی پنج سال گذشته بیش از 1000 فقره قلع و قمع از ویلاهای غیرمجاز در این استان انجام شده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طی پنج سال گذشته بیش از 1000 فقره قلع و قمع از ویلاهای غیرمجاز در این استان انجام شده است، همچنین در سال گذشته بیش از 350 مورد قلع و قمع در این استان صورت گرفت.

شهرام جزایری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تغییر کاربری در قانون بدین معنا است که اراضی زراعی و باغی از طریق محوطه سازی یا احداث بنا از حالت طبیعی خود خارج و قابلیت تولید در این اراضی کشاورزی وجود نداشته باشد، در قوانین مربوط به این حوزه، 28 مورد از مصادیق تغییر کاربری ذکر شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در صورت مشاهده تغییر کاربری، ماموران امور اراضی و جهاد کشاورزی مکلف هستند که در مرحله نخست، اخطار لازم را به متخلف بدهند و در صورت بی توجهی به اخطار، از طریق دادستانی اجازه تخریب فوری صادر خواهد شد.

وی گفت: شماره گویای 131 در راستای حفاظت از عرصه های کشاورزی، گزارشات مربوط به تصرفات اراضی کشاورزی را ضبط و پیگیری های مربوطه با همکاری مراجع قضایی از سوی امور اراضی انجام می شود، در این راستا طی پنج سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع بیش از 1000 فقره ویلای غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

قلع و قمع بیش از 1000 فقره ویلای غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری