مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 02:552021-07-06فرهنگي

آشنایی زدایی از روایت «سگ زرد، برادر شغال»/ شریک شدن در چیستی رنج


عرفان آیتی کارگردان نمایش «به روایت سگ زرد، برادر شغال» درباره چگونگی شکل گیری این اثر نمایشی و اجرا در جشنواره تئاتر دانشگاهی توضیحاتی ارائه داد.

- عرفان آیتی کارگردان نمایش به روایت سگ زرد، برادر شغال درباره چگونگی شکل گیری این اثر نمایشی و اجرا در جشنواره تئاتر دانشگاهی توضیحاتی ارائه داد.

عرفان آیتی کارگردان نمایش به روایت سگ زرد برادر شغال که به عنوان برگزیده بخش مناطق این دوره از جشنواره تئاتر دانشگاهی به بخش اصلی جشنواره نیز معرفی شده است درباره شکل گیری این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: گروه تئاتر زاوش از سال 1391 به سرپرستی محمدجواد سجادی آغاز به فعالیت کرد.

بنای این گروه بر خواندن و تحلیل لیست بلندی از نمایشنامه های مختلف بود که در طی سال ها این رویه منجر به نگارش متون نمایشی مختلفی مثل هفت خان هملت با اقتباسی از هملت شکسپیر تا هیچکس را محکم بغل نکن که برگرفته از مده آ اوریپید است، شد.

در گروه از اینکه دچار تکرار شویم پرهیز می کردیم و هر اثر را به شیوه و فرم های مختلفی به صحنه برده و تلاش می کردیم آشنایی زدایی از کار خودمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: نمایش به روایت سگ زرد برادر شغال نوشته و کارگردانی محمدجواد سجادی ابتدا در سال 97 در تالار هنر اصفهان به صحنه رفت اما بعدها تلاش کردیم نوع دیگری به کار نگاه کنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی زدایی از روایت «سگ زرد، برادر شغال»/ شریک شدن در چیستی رنج

آشنایی زدایی از روایت «سگ زرد، برادر شغال»/ شریک شدن در چیستی رنج