مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 03:002021-07-06اقتصادي

اعزام 85 دستگاه کامیون به بندرامام(ره) برای حمل کالا به گلستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 85 دستگاه کامیون حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به استان گلستان را بر عهده دارند.

- اظهار کرد: کشتی های زیادی در بندر امام خمینی (ره) پهلوگیری کرده و حجم زیادی بار و نهاده های دامی منتظر بارگیری کامیون ها و تخلیه از بندر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: حجم زیادی از این بار مختص گلستان بوده که باید به استان حمل شود.

وی بیان کرد: در 15 روز گذشته حدود 65 دستگاه کامیون به مقصد گلستان در امر بارگیری مشارکت داشتند که با تلاش معاونت حمل و نقل و اداره کالا و شرکت حمل و نقل این تعداد به 85 دستگاه کامیون رسیده است.

میقانی اضافه کرد: طبق آخرین آمار 12 هزار تن بار در بندر امام باقی مانده و از رانندگانی که ناوگان باری مناسب دارند تقاضا می کنیم برای حمل بار و مایحتاج مردم استان به بندر امام مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده گلستان گفتد: یکی از تدابیری که سازمان راهداری برای کل کشور در نظر گرفته این است که همه شرکت های حمل و نقل از کل کشور بتوانند با اتخاذ تمهیدات سامانه ای از استان خود بارنامه صادر کنند لذا در این زمینه نشست هایی با شرکت های حمل و نقل و انجمن صنفی کارفرمایی انجام شده و هماهنگی های لازم صورت گرفته است و به زودی کار سرعت بیشتری به خود خواهد گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 85 دستگاه کامیون به بندرامام(ره) برای حمل کالا به گلستان

اعزام 85 دستگاه کامیون به بندرامام(ره) برای حمل کالا به گلستان