مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-07حوادث

تبریز ملتهب از زخم حاشیه نشینی


استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه ساخت وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر تبریز از تهدیدهای جدی به شمار می رود، گفت: در شورای تأمین استان تأکید کردیم که اگر برای این مشکل چاره اندیشی نشود دستگاه های مسئول باید پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان، اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی با وجود تهدیدهای متنوعی که در گذشته و حال وجود داشته است، یکی از امن ترین استان های کشور است و این امنیت نتیجه اقداماتی است که اگر انجام نمی شد هر حادثه ای می توانست به یک بحران تبدیل شود.

وی، مدیریت حوادث آبان 98، مهار آتش سوزی بازار تبریز در کمتر از 4 ساعت و بازسازی مناطق زلزله زده میانه و سراب در عرض یک سال را از جمله موفقیت هایی دانست که در سایه اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل و تعامل و هماهنگی دستگاه های مسئول به دست آمده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن بیکار ننشسته و اقدامات خرابکارانه خود را ادامه می دهد، افزود: در حال حاضر با تهدیدهای بالقوه ای روبه رو هستیم که باید برای مواجهه با آنها هوشیار باشیم و کاستی ها را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر تبریز از تهدیدهای جدی به شمار می رود، افزود: در شورای تأمین استان تأک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز ملتهب از زخم حاشیه نشینی

تبریز ملتهب از زخم حاشیه نشینی