مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-07اقتصادي

تبدیل آب شور به شیرین با دستگاه تصفیه نانویی محققان کشور


یکی از شرکت های دانش بنیان به منظور تصفیه آب شور و تبدیل آن به آب شیرین دستگاهی را عرضه کرده که قابل استفاده در مناطق کویری است.

- یکی از شرکت های دانش بنیان به منظور تصفیه آب شور و تبدیل آن به آب شیرین دستگاهی را عرضه کرده که قابل استفاده در مناطق کویری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس ناصر مسلمی، مدیر کارخانه یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه تصفیه آب، دستگاه تصفیه آب شور و تبدیل آن به آب شیرین را از محصولات این شرکت دانست و گفت: غشاء این دستگاه تصفیه آب شور در بخش تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان طراحی شده است و از آن در مناطقی که آب های شور دارند، مانند کویرها می توان استفاده کرد.

وی تاکید کرد: در واقع این دستگاه قابلیت تولید آب شیرین از آب های شور را دارد، بنابراین این دستگاه برای اقلیم هایی که آب در آن مناطق شور است، می تواند به تامین آب آشامیدنی کمک کند.

بهاره کاویانی، مدیرعامل این شرکت نیز با بیان اینکه از سال 1386 با هدف توسعه فناوری های جدید به منظور تولید نانومواد، فعالیت خود را آغاز کردیم، ادامه داد: دستگاه نانو کلویید ساز، گرانول جاذب آرسنیک آب، دستگاه حباب ساز نانویی (نانو کویتاسیون) و گرانول حاوی نانواشیاء α-FeOOH به عنوان جاذب آرسنیک از جمله محصولات نانویی این شرکت است و ما به طور میانگین توانایی تولید 2 تن گرانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل آب شور به شیرین با دستگاه تصفیه نانویی محققان کشور

تبدیل آب شور به شیرین با دستگاه تصفیه نانویی محققان کشور