مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-07اقتصادي

افزون بر 4 تُن علوفه به حیات وحش قمیشلو اهدا شد


نماینده مجمع فعالان زیست محیطی ایران و مدیرعامل انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان تیران و کرون از اهدا چهار تُن علوفه و ساخت یک آبشخور برای حیات وحش پناهگاه قمیشلو خبر داد.

- اظهار داشت: پویش نذر مهربانی با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای حیات وحش پارک ملی و پناهگاه قمیشلو حدود سه هفته پیش آغاز شد و در دو روز فعالیت با اقبال بسیار خوبی رو به رو بود.

وی با اشاره به توقف فعالیت این پویش، افزود: با کمک های مردمی که در آن مدت کم جمع آوری شد تاکنون در دو مرحله حدود چهار تن علوفه (یونجه) پِرِس شده به پاسگاه محیط بانی پارک ملی قمیشلو تحویل شده است و مجدد علوفه تازه خریداری و به این منطقه ارسال می شود.

نماینده مجمع فعالان زیست محیطی ایران در شهرستان تیران و کرون با تاکید بر اینکه حیات وحش را نباید با علوفه دستی تغذیه داد، خاطر نشان کرد: غذا دهی به حیوانات در ذائقه حیوانات تغییر ایجاد می کند یا ممکن است علوفه ها آلوده باشند که سلامتی حیوان را به خطر می اندازد از این رو در شرایط خشکسالی مناطق استان که فقر پوشش گیاهی جان گونه ها را تهدید می کند، علوفه های پرس شده که سلامت هستند تهیه شد تا با راهنمایی کارشناسان محیط زیست و محیط بانان در محل های تعیین شده که احتمال خروج حیوانات وجود دارد، علوفه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزون بر 4 تُن علوفه به حیات وحش قمیشلو اهدا شد

افزون بر 4 تُن علوفه به حیات وحش قمیشلو اهدا شد