مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-07پزشكي

فعالیت 4 شرکت برتر های تک صادراتی کشور در حوزه سلامت


رییس دفتر توسعه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ضمن معرفی چهار شرکت به عنوان برترین شرکت های های تک صادراتی ایران، گفت: از میان هزار و 100 شرکت ارزیابی شده از سوی باشگاه سرآمدان صادرات دانش بنیان تنها چهار شرکت موفق به دریافت پنج ستاره شدند .

- رییس دفتر توسعه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ضمن معرفی چهار شرکت به عنوان برترین شرکت های های تک صادراتی ایران، گفت: از میان هزار و 100 شرکت ارزیابی شده از سوی باشگاه سرآمدان صادرات دانش بنیان تنها چهار شرکت موفق به دریافت پنج ستاره شدند که همه در حوزه سلامت کشور فعال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا منظم با اعلام این خبر گفت: این افتخاری برای حوزه صنعت های تک سلامت در کشور است.

دکتر منظم با تاکید بر اینکه این دستاورد ارزشمند در دوران تحریم به دست آمده است، گفت: به رغم فعالیت صنایع مختلف در کشور که اغلب های تک هستند و از فناوری های پیچیده ای برخوردارند، این فناوری های حوزه سلامت در کشور است که توانسته اند در بازارهای رقابتی بین المللی برای محصولات با فناوری بالا بازار مناسب فراهم کرده و برای کشور ارزآوری کنند.

رییس دفتر توسعه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، به تشریح جزییات ارزیابی انجام شده پرداخت و گفت: مرکز تعاملات بین المللی علم و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 4 شرکت برتر های تک صادراتی کشور در حوزه سلامت

فعالیت 4 شرکت برتر های تک صادراتی کشور در حوزه سلامت