مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-07اقتصادي

حمایت جهاد کشاورزی از ایجاد گلخانه در کرمانشاه


 کارشناس مسئول توسعه گلخانه های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از متقاضیان ایجاد واحدهای گلخانه ای در استان حمایت می شود.

- ایسنا/کرمانشاه  کارشناس مسئول توسعه گلخانه های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از متقاضیان ایجاد واحدهای گلخانه ای در استان حمایت می شود.

ایرج بهرامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حمایت ویژه جهاد کشاورزی از طرح های توسعه گلخانه ها از تسهیل صدور مجوز گرفته تا پرداخت تسهیلات، اظهار کرد: متقاضیان احداث گلخانه بدون هیچ سقفی تسهیلات دریافت خواهند کرد.

بهرامی با بیان اینکه دو نوع تسهیلات به متقاضیان ایجاد واحدهای گلخانه ای در استان اختصاص می یابد، گفت: متقاضیان می توانند از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با سود زیر هفت درصد از محل صندوق توسعه ملی و نیز تسهیلات تبصره 18 با سود 12.

5 درصد و بازپرداخت شش ساله برای ایجاد واحدهای گلخانه ای بهره مند شوند.

کارشناس مسئول توسعه گلخانه های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه شرط برخورداری از تسهیلات توسعه گلخانه ها را برخورداری از آب و زمین و نیز آورده 20 درصدی عنوان کرد و افزود: اگر متقاضیان این شروط را داشته باشند بدون هیچ محدودیتی می توانند بر اساس طرح توجیهی خود تسهیلات دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جهاد کشاورزی از ایجاد گلخانه در کرمانشاه

حمایت جهاد کشاورزی از ایجاد گلخانه در کرمانشاه