مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-07سياسي

صحت انتخابات شورای شهر هرسین تایید شد


در انتخابات ضمن شفاف سازی عمیق ، با جدیت از آرای مردم صیانت کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبادالله کنجوری امروز در جلسه شورای اداری، اظهار داشت: در بحث انتخابات هدف اصلی ما زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم، برگزاری انتخاباتی سالم و به ویژه صیانت از آرای مردم براساس تأکیدات مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: مردم حضوری بسیار چشم گیر و حداکثری در انتخابات داشتند و بر خود لازم و واجب می دانم مجددا از حضور پرشور آنان از صمیم قلب قدردانی کنیم چون مردم هرسین واقعا شایسته بهترین ها هستند.

فرماندار هرسین اضافه کرد: از لحظه اعلام روز شمار انتخابات تمام مراحل براساس مر قانون طی شد و از نماینده مردم در هر چه بیشتر باز شماری آرا با حضور کاندیداهای معترض و غیرمعترض و حتی رسانه ها انجام شد.

کنجوریان گفت: پس از بازشماری صندوق مذکور و سایر صندوق های شهری، آرای مازاد این صندوق (شماره19) باطل و تعدادی نیز اصلاح شدند و از طرفی متاسفانه عده ای با قضاوت های ناعادلانه به دنبال زمینه سازی برای باطل کردن انتخابات بودند، ولی با توجه به اینکه شرایط قانونی برای باطل کردن انتخابات در شهرستان فراهم نبود خوشبختانه انتخابات توسط هیأت نظارت تایید قطعی شد و مردم با حضور چشمگیر خود مجدد پیروز میدان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحت انتخابات شورای شهر هرسین تایید شد

صحت انتخابات شورای شهر هرسین تایید شد