مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-07سياسي

قطع گسترده آب در کرج و فردیس


قطع برنامه ریزی شده و خارج از برنامه برق در استان البرز به قطع گسترده آب هم دامن زده و بسیاری از شهروندان از قطع آب حتی تا 24 ساعت خبر داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، شهروندانی که طی این مدت با قطع آب مواجه بوده اند در پیام های مختلف از این مسأله گلایه کرده اند و خواستار چاره اندیشی برای معضل قطع آب در ایام گرما و شیوع کرونا شده اند.

نمونه هایی از گلایه های شهروندان در مناطق مختلف استان البرز به شرح زیر است: -دو روزه درست توی مرکز کرج روزی 14 ساعت بدون هیچ اطلاع رسانی آب منطقه رو قطع میکنن -آب فردیس از دیروز دوشنبه 14 تیر ساعت 13 تا الان که ساعت شش صبح هست قطع شده و هیچ کس پاسخگو نیست لطفا اطلاع رسانی کنی ،آب نه برای خوردن داریم و نه برای نظافت.

-منطقه فردیس نسترن غربی از یک ظهر دیروز تا به الان(ساعت 5 صبح) حدودا 17 ساعت است که آب قطع و با وجود مراجعه مردم به شرکت آب هیچ رسیدگی نشده اگه براتون امکان داره اطلاع رسانی کنید شاید صدای ما به مسئولین برسه.

-سلام از دیروز ساعت 15 که برق وآب رفت تا الان که ساعت 4:7 صبح است هنوز آب نیومده اگه علتی دارد در اخبارتان بنویسید ممنون.

-سلام ما کمالشهریم الان 7 ساعت که آب نداریم.

نمیدونیم کجا شکایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع گسترده آب در کرج و فردیس

قطع گسترده آب در کرج و فردیس