مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-07حوادث

دستگیری انتشاردهندگان تصاویر مستهجن


رییس پلیس فتای خراسان جنوبی اظهار کرد: متهمانی که اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های مستهجن در شبکه های اجتماعی می کردند، شناسایی و بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ علی محمدپور، امروز چهارشنبه 16 تیرماه به رسانه های گروهی گفت: مأموران پلیس فتای خراسان جنوبی با تحقیقات و بررسی های صورت گرفته در فضای مجازی، با افرادی که اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های مستهجن، انتشار کلیپ هایی در خصوص مصرف مواد مخدر در شبکه های اجتماعی می کردند رو به رو شدند که به علت حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های تخصصی و شگردهای پلیسی متهمان شناسایی و با وجود این که متهمان به سن قانونی نرسیده بودند، با هماهنگی مقام قضایی برای اخذ اظهارات به همراه والدین به پلیس فتا احضار شدند.

رییس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت : در بازجویی های انجام شده در ابتدا منکر ارتکاب جرم انتسابی شدند، ولی در مواجه شدن با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال جمع آوری شده به جرم خود اعتراف کردند.

وی افزود: مأموران در این زمینه 3 متهم بازداشت کردند که متهمان بازداشت شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری انتشاردهندگان تصاویر مستهجن

دستگیری انتشاردهندگان تصاویر مستهجن