مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-07اقتصادي

مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی حمل نقل استان تا نیمه اول سال جاری


رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی حمل و نقل این استان تا پایان نیمه نخست سالجاری ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/قم رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی حمل و نقل این استان تا پایان نیمه نخست سالجاری ادامه خواهد داشت.

محمد حسین بابا احمدی در گفت و گویی افزود: بر اساس مصوبه های ستاد ملی مدیریت کرونا، ثبت نام شرکت های حمل و نقلی برون شهری آسیب دیده از شیوع کرونا، برای دریافت تسهیلات تا پایان شهریورماه سال 1400 تمدید شده است.

وی افزود: شیوع بیماری کرونا تاثیر زیادی برحوزه حمل و نقل برون شهری،ریلی و هوایی داشته که متضرر شدن بسیاری از شرکت های مسافربری برون شهری این حوزه را در پی داشته است.

وی ادامه داد: از این رو با هدف جبران بخشی از خسارت های وارده به این مشاغل و شرکت ها در اثر شیوع بیماری کرونا، تسهیلاتی برای شرکت های حمل و نقلی درنظر گرفتیم.

بابا احمدی گفت: میزان این تسهیلات 120 میلیون ریال به ازای هر فرد شاغل در این شرکت ها خواهد بود.

وی اضافه کرد: این شرکت ها به منظور استفاده از تسهیلات مذکور، براساس مصوبه هفتادویکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا کشور می توانند تا پایان شهریور ماه سالجاری به تکمیل ثبت نام خود در سامانه کارا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی حمل نقل استان تا نیمه اول سال جاری

مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی حمل نقل استان تا نیمه اول سال جاری