مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-07سياسي

برگزاری 1500 اردوی جهادی توسط دانشگاه ها در مناطق محروم


مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: پیش بینی ما برای برگزاری اردوهای جهادی تابستان، 1500 اردو از سوی گروه های جهادی دانشگاه های کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزلری مهر به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، صادق مفرد با اشاره به فرا رسیدن تابستان و برگزاری اردوهای جهادی در این فصل گفت: امروز دست اندرکاران برگزاری اردوهای جهادی در منطقه املش در استان گیلان حضور پیدا کردند و ما یک اردوی جهادی و تشکیلاتی با حضور 81 نفر از مدیران جهادی سازمان بسیج دانشجویی (60 نفر از برادران و 20 نفر از خواهران) خواهیم داشت.

وی افزود: این اردوی جهادی سه روزه خواهد بود و به نوعی آغاز و افتتاحیه اردوهای جهادی سراسر کشور محسوب می شود.

مفرد یادآور شد: مدیران جهادی در این برنامه در قالب یک اردوی جهادی در کنار همدیگر قرار می گیرند و ضمن اینکه در مناطق محروم استان فعالیت های عمرانی، فرهنگی و جهادی دارند با همدیگر منسجم می شوند و تجربیات برگزاری اردوها منتقل خواهد شد و مدیران جهادی این تجربیات را به گروه های جهادی استان های خود منتقل خواهند کرد.

وی گفت: بعد از آن ما نشست های گفتمانی و آموزشی را خواهیم داشت و مدیران جهادی بعد از این اردو مجهز و آماده به استانهای خودشان برمی گردند تا جهاد خدمت رسانی را شروع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1500 اردوی جهادی توسط دانشگاه ها در مناطق محروم

برگزاری 1500 اردوی جهادی توسط دانشگاه ها در مناطق محروم