مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-07اقتصادي

گلایه های مردم درباره قطع برق به حق بوده است


مدیریت صحیح اجرای برنامه خاموشی برق میزان نارضایتی و خسارات احتمالی را کاهش داده و تحمل و همراهی مردم را بیشتر می کند.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: مدیریت صحیح اجرای برنامه خاموشی برق میزان نارضایتی و خسارات احتمالی را کاهش داده و تحمل و همراهی مردم را بیشتر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن خطیبی امروز چهارشنبه 16 تیر ماه در جلسه ویژه بررسی خاموشی های اخیر و راهکارهای مدیریت مصرف برق و آب در قرچک بیان کرد: در سال جاری که با کاهش نزولات جوی، کاهش تولید برق در نیروگاه ها و گرمای بی سابقه مواجه هستیم، به ناچار اجرای برنامه مدیریت مصرف برق از طریق خاموشی های زمان بندی شده به اجرا درآمد اما متأسفانه در برخی زمان ها شاهد قطع ناگهانی و بدون برنامه بودیم که روال عادی زندگی مردم را دچار اختلال کرد.

وی ادامه داد: در این شرایط که با تنش برقی و آبی در سطح کشور مواجه هستیم و تمامی مردم نیز به آن واقف بوده و همکاری لازم را دارند، یک اصل مهم وجود دارد و آن این است که مدیران ذیربط باید علاوه بر پاسخگویی و اطلاع رسانی قبلی برنامه خاموشی و قطعی، طوری عمل کنند که از حجم نارضایتی ها و تبعات احتمالی و خسارات کاسته شود.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: گلایه های مردم به حق بوده و طی این روزها امیدواریم با ابلاغ دستورالعمل اجرایی در سطح کلان و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های مردم درباره قطع برق به حق بوده است

گلایه های مردم درباره قطع برق به حق بوده است