مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-07اقتصادي

برنامه ریزی مرکز عامل برخی نارضایتی ها از اطلاع رسانی نادرست قطعی برق است


گاهی اوقات به دلیل تغییر برنامه ریزی ها که از مرکز اعلام می شود موجب ایجاد نارضایتی و متهم شدن شرکت برق استان به عدم اطلاع رسانی دقیق در مورد قطعی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هیوا لهونیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سنندج اظهار کرد: سال گذشته به دلیل کاهش بارندگی و خشکسالی بخش عمده ای نیروگاه های برق آبی که حدود 13 مگاوات هستند از مدار خارج هستند.

وی تصریح کرد: 10 تا 12 مگاوات از نیروگاه های برق عملا از مدار خارج شد و از سوی دیگر افزایش دما موجب شده مصرف برق افزایش جدی پیدا کند.

وی افزود: 30 تا 35 درصد مصرف برق در فصول گرم سال به ویژه در تابستان مربوط به سیستم های سرمایشی است و روز گذشته هم رکورد زد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان خاطرنشان کرد: میزان مصرف روزانه کشور 66 هزار مگاوات است که اگر 5 هزار مگاوات را مدیریت کنیم عملا از این بحران عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امسال در طول 50 سال اخیر گرم ترین سال در کشور است، گفت: این میزان گرما طبیعتا افزایش مصرف برق را به دنبال خواهیم داشت که این موضوع به شدت ما را نگران می کند.

مدیرعامل شرکت برق کردستان ماینرها را از دیگر چالش های حوزه برق دانست که در کل کشور بین 3 هزار و 500 تا 5 هزار مگاوات از مصرف برق را به خود اختصاص می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی مرکز عامل برخی نارضایتی ها از اطلاع رسانی نادرست قطعی برق است

برنامه ریزی مرکز عامل برخی نارضایتی ها از اطلاع رسانی نادرست قطعی برق است