مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-07سياسي

58 هزار پرونده قضایی در کرمانشاه با سازش مختومه شد


طی نزدیک به دو سال گذشته حدود 58 هزار پرونده قضایی در کرمانشاه به مصالحه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دادگستری کرمانشاه، پرویز توسلی زاده در همایش ستاد صبر که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیت اهل تشیع و تسنن و جمعی از بزرگان و ریش سفیدان و متنفذین استان برگزار شد، با بیان اینکه ستاد صبر در استان ها به تناسب ستاد ملی صبر در قوه قضاییه به فعالیت در زمینه صلح و سازش می پردازد، اظهار داشت: هدف اصلی این ستاد نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه و میان مردم است.

وی افزود: این ستاد جدای از تبلیغ فرهنگ صلح، بر مدارای میان مردم تأکید دارد و بر آن است در همین راستا سنت گذشت و بخشش را ترویج کند.

رییس کل دادگستری کرمانشاه افزود: در این راستا علاوه بر استفاده از ظرفیت همه بخش های دستگاه قضایی، از همه ادارات و سازمان های مرتبط و مربوط کمک خواهیم گرفت و برآنیم مدیریت اختلافات را به خود مردم و بزرگان و ریش سفیدان و متنفذین واگذار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات دادگستری استان در زمینه صلح و سازش، تصریح کرد: از همان آغاز تصدی در دادگستری استان با ایجاد ستاد مصلحین و با کمک از مجموعه های بیرونی و خود مردم توانسته ایم تاکنون بیش از 33 هزار پرونده را به سازش بکشانیم، البته این آمار غیر از عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 هزار پرونده قضایی در کرمانشاه با سازش مختومه شد

58 هزار پرونده قضایی در کرمانشاه با سازش مختومه شد