مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-07سياسي

سامانه شهروندسپاری می تواند در مبارزه با فساد اداری نقش اساسی ایفا کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،امروز 16 تیرماه مراسم رونمایی از سامانه شهروندسپاری شهرداری منطقه سه ارومیه باحضور مسئولان شهری برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،امروز 16 تیرماه مراسم رونمایی از سامانه شهروندسپاری شهرداری منطقه سه ارومیه باحضور مسئولان شهری برگزار شد.

مجید آقازاده،شهردار ارومیه در آیین رونمایی از سامانه شهروندسپاری منطقه سه شهرداری ارومیه افزود: بحث سامانه شهروند سپاری یکی از آیتم هایی است که می تواند هم در انضباط اداری هم در مبارزه با فساد اداری نقش اساسی را ایفا کند.

آقازاده ادامه داد: با الکترونیکی شدن خدمات هیچ دخل و تصرفی در ارائه خدمات اتفاق نمی افتد و همکاران شهرداری تحت فشار مقامات سیاسی، اجرایی و رفیق بازی برای انجام برخی تخلفات تحت فشار قرار نمی گیرند و از سویی شهروندان نیز راحت و فقط با مراجعه به سامانه از منازلشان می تواند خدمات مختلف شهرداری را دریافت کنند.

شهردار ارومیه با اشاره به مزایای توسعه خدمات غیرحضوری و اهداف کلان آن تصریح کرد: با توسعه شهرداری الکترونیک قانون هوای پاک اجرا خواهد شد و ترافیک شهر و مراجعات به شهرداری ها کاهش می یابد، اعتماد مردم به خاطر اینکه دخل و تصرفی در ارائه خدمات وجود ندارد،جلب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شهروندسپاری می تواند در مبارزه با فساد اداری نقش اساسی ایفا کند

سامانه شهروندسپاری می تواند در مبارزه با فساد اداری نقش اساسی ایفا کند