مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-07اجتماعي

کودکانی که پیش دبستانی می روند در مقاطع بالاتر نتایج بهتری می گیرند


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: سرمایه گذاری در دوره پیش دبستانی تاثیر بالایی بر حوزه آموزش و پرورش دارد و موجب می شود تا فرد در مسیر شناخت خود به پذیرش خود برسد و عزت می یابد و ما در این دوره از جایی شروع می کنیم که فرد می تواند به کرامت نفس برسد.

- معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: سرمایه گذاری در دوره پیش دبستانی تاثیر بالایی بر حوزه آموزش و پرورش دارد و موجب می شود تا فرد در مسیر شناخت خود به پذیرش خود برسد و عزت می یابد و ما در این دوره از جایی شروع می کنیم که فرد می تواند به کرامت نفس برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضوان حکیم زاده، در سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی که به میزبانی شیراز درحال برگزاری است، با اشاره به اینکه استان فارس و شهر شیراز آینه تمام نمای همه عناصر هویت بخش سرزمین ما است، گفت: میزبانی اماکن متبرکه و سومین حرم اهل بیت جایگاه ممتازی به این شهر می دهد و در هیچ جای کشور همه این عناصر افتخارآفرین ایرانی و اسلامی یکجا جمع نیستند و این افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مفهوم تربیت در اوان کودکی و اهمیتی که این دوران دارد افزود: در طبقه بندی بین المللی این دوره ها را از صفر تا دوره هشتم طبقه بندی شده و نام گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکانی که پیش دبستانی می روند در مقاطع بالاتر نتایج بهتری می گیرند

کودکانی که پیش دبستانی می روند در مقاطع بالاتر نتایج بهتری می گیرند