مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-07پزشكي

دختران در تله مخدرهای جدید


آمار نشان می دهد طی این سال ها علاوه بر این که گرایش زنان به اعتیاد بیشتر شده، سن اولین تجربه استفاده از مواد مخدر نیز در کشور کاهش یافته.

- آن طور که آمارهای رسمی و غیر رسمی نشان می دهد نه تنها تعداد زنان گرفتار در دام اعتیاد روز به روز در حال افزایش است بلکه سن ابتلا در میان دختران نیز روندی کاهشی به خود گرفته؛ تا جایی که این معضل اجتماعی در میان برخی از دختران محصل نیز دیده می شود.

روزنامه ایران نوشت: اعتیاد زنان و دختران جوان معضل خزنده و خاموشی است که در سال های اخیر در جامعه ریشه دوانده و توانسته بنیان خانواده و سلامت جامعه را با چالش های اساسی مواجه کند.

آن طور که آمارهای رسمی و غیر رسمی نشان می دهد نه تنها تعداد زنان گرفتار در دام اعتیاد روز به روز در حال افزایش است بلکه سن ابتلا در میان دختران نیز روندی کاهشی به خود گرفته؛ تا جایی که این معضل اجتماعی در میان برخی از دختران محصل نیز دیده می شود.

از آنجا که دختران تربیت کنندگان نسل های آینده هر کشوری هستند و باید مهارت های لازم مربوط به همسرداری و فرزندپروری را به درستی بیاموزند، اعتیاد به عنوان عامل مختل کننده این آموزش ها می تواند جامعه را در معرض آسیب های اجتماعی پیچیده ای قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران در تله مخدرهای جدید

دختران در تله مخدرهای جدید