مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-07سياسي

دولت تدبیروامید تریبونی برای بیان خدماتش ندارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از مشکلات دولت تدبیر و امید این است که بلندگو و تریبونی برای بیان خدمات خود ندارد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از مشکلات دولت تدبیر و امید این است که بلندگو و تریبونی برای بیان خدمات خود ندارد.

حسین خوش اقبال امروز(16 تیر) در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در استانداری کرمانشاه، با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: باید خدمات دولت و کارهای انجام شده و همچنین شرایط سخت کشور بازگو شود، تا مردم بدانند دولت در چه شرایطی کار کرده و چه خدماتی را ارائه کرده است.

خوش اقبال با تاکید بر اینکه دولت در سخت ترین شرایط تحریمی کشور را اداره کرد، تصریح کرد: یکی از مشکلات دولت آقای روحانی این بود که بلندگو و تریبونی برای بیان خدمات خود نداشت، لذا بخش زیادی از خدمات انجام شده به گوش مردم نرسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: برای ایجاد روحیه امید و امیدواری در مردم، باید خدمات دولت و نظام به گوش مردم برسد.

وی در ادامه اشاره ای هم به نیمه تمام ماندن روند ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه داشت و گفت: ساخت این کتابخانه از نیازهای کرمانشاه است، لذا باید هر طور شده ساخت آن به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تدبیروامید تریبونی برای بیان خدماتش ندارد

دولت تدبیروامید تریبونی برای بیان خدماتش ندارد