مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-07سياسي

همفکری و هماهنگی ضامن موفقیت سند فرهنگی فارس است


استاندار فارس با بیان اینکه وجود برنامه و سند، نقشه راه را برای حرکت و فعالیت متولیان مشخص می کند، گفت: همفکری و هماهنگی ضامن موفقیت سند فرهنگی فارس است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه وجود برنامه و سند، نقشه راه را برای حرکت و فعالیت متولیان مشخص می کند، گفت: همفکری و هماهنگی ضامن موفقیت سند فرهنگی فارس است.

عنایت الله رحیمی چهارشنبه 16 تیرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس با گرامیداشت هفته فرهنگ مالیات و با اشاره به تدوین سند فرهنگی استان و مباحث و اهداف در نظر گرفته شده در این سند، گفت: موضوع فرهنگ و تحول در آن باید از تک تک افراد جامعه آغاز شود و این روند با توجه به نگاه های متعالی در این حوزه ارزشمند است.

او با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: تعالی انسان هدف اصلی این بیانیه به شمار می رود و این هدف ترسیم شده در سند فرهنگی کشور باید به مرحله اجرا برسد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: وجود برنامه و سند، نقشه راه را برای حرکت و فعالیت متولیان مشخص می کند و در این راستا نیز باید ارزیابی و نظارت مستمری وجود داشته باشد.

رحیمی عنوان کرد: ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی در این سند دیده شده و در این راستا باید بعد از اقدام و اجرا سند، باز طراحی های لازم انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همفکری و هماهنگی ضامن موفقیت سند فرهنگی فارس است

همفکری و هماهنگی ضامن موفقیت سند فرهنگی فارس است