مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-07سياسي

دستورالعمل نظارت و بازرسی بر عملکرد سمن های استان تهران اجرایی می شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: دستورالعمل نحوه نظارت و بازرسی بر عملکرد سازمان های مردم نهاد استان نهایی و اجرایی می شود.

- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: دستورالعمل نحوه نظارت و بازرسی بر عملکرد سازمان های مردم نهاد استان نهایی و اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکراله حسن بیگی در جلسه سازمان های مردم نهاد با اشاره به ضرورت نظارت بر فعالیت سمن ها اظهار داشت: با توجه به عدم نظارت و بازرسی سمن ها، مقرر شد دستورالعمل نحوه نظارت و بازرسی بر عملکرد سازمان های مردم نهاد استان تهیه شود که این اقدام انجام شد.

وی ادامه داد: معاون تشکل ها و مشارکت های اجتماعی اداره کل اجتماعی استانداری تهران به عنوان مسئول این کمیته و رییس گروه سازمان های مردم نهاد به عنوان دبیر و اعضا هم مشخص هستند که وظیفه کمیته، نظارت بر عملکرد و هماهنگی میان دستگاه های اجرایی به منظور اجرای تصویب نامه و مصوبات شورای ملی، استانی و شهرستانی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: بررسی در مورد گزارش های ارائه شده به شورای توسعه و حمایت استان درباره عملکرد یا تخلفات سمن ها، همچنین ارایه گزارش موردی و سالانه از وضعیت کمی و کیفی توسعه تشکل های استانی، شهرستانی به شورای ملی از وظایف این کمیته می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل نظارت و بازرسی بر عملکرد سمن های استان تهران اجرایی می شود

دستورالعمل نظارت و بازرسی بر عملکرد سمن های استان تهران اجرایی می شود