مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-07فرهنگي

«یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده» نقد می شود


همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان ششمین نشست باشگاه پژوهشگران نوجوان با نقد و بررسی کتاب «یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده» نوشته جمشید خانیان برگزار می شود.

- همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان ششمین نشست باشگاه پژوهشگران نوجوان با نقد و بررسی کتاب یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده نوشته جمشید خانیان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، ششمین نشست باشگاه نقد ادبی نوجوان که به نقد این کتاب اختصاص دارد روز جمعه (18 تیرماه) به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان با حضور عباس قدیرمحسنی نویسنده و منتقد ادبی به صورت وبینار مجازی در فضای kpf.

ir برگزار می شود.

پیش از برگزاری نشست، این اثر برای اعضا معرفی شده و در اختیار منتقدان نوجوان قرار گرفته است.

همچنین به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان از اعضای باشگاه خواسته شده تا پیشنهادها و خواسته ها، دستاوردها و تعهدات خود را نسبت به ادبیات کودک و نوجوانان بررسی کنند تا در فرصت هم اندیشی و گفت وگو از منظر نوجوان امروز به ارائه دیدگاه خود درباره ادبیات نوجوان بپردازند.

باشگاه نقد ادبی در سلسله نشست های اول تا چهارم به مفاهیم نقد ادبی و مکتب واقع گرایی در ادبیات پرداخته است و از حضور و همراهی منتقدان و شاعران و نویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده» نقد می شود

«یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب شده» نقد می شود