مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-07اقتصادي

جلوگیری از کشت پیاز در شهرستان بناب


فرماندار بناب از جلوگیری کشت پیاز در این شهرستان خبر داد و گفت: جهاد کشاورزی با قدرت از کشت پیاز در بناب جلوگیری کند.

- ، شهریار فتحی ظهر چهارشنبه در نشست با دهیاران به مناسبت روز دهیار گفت: وضعیت آب در شهرستان بناب بحرانی است و باید برای عبور از بحران فعلی صرفه جویی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تغییر الگوی کشت اضافه کرد: مسئولین جهاد کشاورزی بایستی با قدرت تمام از کشت بی رویه محصول پیاز در منطقه جلوگیری کنند و اجازه ندهند شرایط از این وضع بدتر شود.

آغاز آسفالت ریزی 10 روستا در شهرستان بناب بر پایه این گزارش، بخشدار مرکزی شهرستان بناب نیز در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: در 8 سال گذشته 520 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی در روستاهای شهرستان بناب اختصاص یافته است.

رضا لعلی با بیان اینکه 50 هزار مترمربع قیر یارانه ای به شهرستان بناب اختصاص یافته است؛ تصریح کرد: 200 میلیارد ریال برای زیرسازی و آسفالت 10 روستای شهرستان بناب اختصاص یافته که رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

بخشدار مرکزی بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و پیگیری های فرماندار و نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات روستاهای شهرستان گفت: با پیگیری مسئولین شهرستان و با حفر 3 حلقه چاه مشکل آب شرب تعدادی از روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از کشت پیاز در شهرستان بناب

جلوگیری از کشت پیاز در شهرستان بناب