مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-07اقتصادي

حوادث ناشی از گاز طبیعی در فارس 25 درصد کاهش داشته است


علیرغم افزایش تعداد مشترکان، سال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل از آن، تعداد حوادث ناشی از گاز طبیعی در فارس 25 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: علیرغم افزایش تعداد مشترکان، سال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل از آن، تعداد حوادث ناشی از گاز طبیعی در فارس 25 درصد کاهش داشته است.

غلامعباس حسینی چهارشنبه 16 تیرماه به خبرنگاران گفت: در سال 99 با وجود افزوده شدن 0 7 هزار و 578 متقاضی جدید به جمع مشترکان شرکت گاز طبیعی فارس، حوادث مرتبط با گاز شامل آتش سوزی 30 درصد و حوادث منجر به فوت 35 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس تاکید کرد: باتوجه به آموزش همگانی انجام شده در استان، تهیه و نصب بیلبورد و فیکسچر در راستای فرهنگ سازی استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی و حضور بموقع مامورین امداد گر در مواقع نیاز، در مجموع کل حوادث مشترکین گاز طبیعی در سال 99 نسبت به سال 98 به میزان 25 درصد کاهش داشته است.

حسینی گفت: سال گذشته 40 حادثه آتش سوزی و انفجار و 8 مورد حادثه گازگرفتگی به وقوع پیوست که متاسفانه بر اثر آن 11 تن از مصرف کنندگان گاز طبیعی جان خود را از دست دادند.

او با اشاره به اینکه سالهاست بازرسی و تأیید سیستم لوله کشی داخلی منازل برعهده سازمان نظام مهندسی گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: با این وجود شرکت گاز فارس به منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث ناشی از گاز طبیعی در فارس 25 درصد کاهش داشته است

حوادث ناشی از گاز طبیعی در فارس 25 درصد کاهش داشته است