مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-07فرهنگي

تجهیز کتابخانه رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا با بیش از 5500 جلد کتاب


کتابخانه رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا با در اختیار داشتن بیش از 5500 جلد کتاب به زبان های مختلف به ویژه فارسی و اسپانیایی، مجموعه ای کاربردی و کم نظیری برای علاقه مندان به ایران و فرهنگ و تاریخ ایرانی فراهم آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا در طول دو ماه گذشته با تعریف پروژه ای برای مرتب کردن، بازسازی و آماده کردن کتابخانه خود جهت استفاده بهینه از گنجینه آن از سوی محققان و پژوهشگران و علاقه مندان به فرهنگ ایرانی و زبان فارسی، سرانجام این مهم را به پایان رساند.

هم اکنون این نمایندگی فرهنگی در شهر مادرید آمادگی ارائه خدمات به ایرانیان مقیم و اسپانیایی های متقاضی استفاده از کتابخانه را دارد.

از سال 1990 میلادی و دوران مأموریت فرامرزیان که با همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منجر به خریداری دفتر فعلی رایزنی واقع در خیابان ریموندو فرناندز ویاورده شد، روند ارسال کتب مختلف در زمینه اسلام، تشیع، زبان فارسی، فرهنگ ایرانی، تاریخ و ادبیات ایران و .

از تهران به دفتر مادرید آغاز شد.

به این ترتیب کتاب های رسیده به دفتر در فضاهای موجود شامل دفتر رایزن، اتاق کنفرانس (سال هاست که به عنوان کلاس زبان فارسی از آن استفاده می شود) و اتاق کوچک مجموعه به عنوان کتابخانه موقت (حالا این اتاق مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز کتابخانه رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا با بیش از 5500 جلد کتاب

تجهیز کتابخانه رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا با بیش از 5500 جلد کتاب