مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-07اقتصادي

فعالیت 491 واحد در استان ایلام/ آغاز طرح تولید کاغذ سنگی در ایلام، در آینده نزدیک


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: رایزنی های برای راه انداری یک واحد آهک هیدراته (کاغذ سنگی ) در مراحل نهایی است که زمین لازم برای آن در  شهرک صنعتی ایلام فراهم شده است.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: رایزنی های برای راه انداری یک واحد آهک هیدراته (کاغذ سنگی ) در مراحل نهایی است که زمین لازم برای آن در  شهرک صنعتی ایلام فراهم شده است.

رضا محمدرحیمی با حضور در ایسنا، با بیان اینکه در بخش صنعت فعالیت های امیدبخشی انجام شده که در حال ثمر دادن است ، اظهار کرد: در حال حاضر 491 واحد دارای پروانه بهره برداری در استان وجوددارد که با 15 هزار و 400 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال حدود 10 هزار نفر دارند.

وی گفت: نقطه امیدبخش ما طرح های نیمه تمام در حال احداث است که در این زمینه،480 جواز تاسیس با پیش بینی اشتغال 18 هزار و 600 نفر داریم و42 هزار و 700 میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری پیش بینی شده که بخشی از این مبلغ طرح های حوزه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ادامه داد: اگر تمام انرژی استان روی تسریع در بهره برداری از طرح های در حال احداث بگذاریم درتوسعه استان نقش بسزایی خواهندداشت چون در آینده صنعت استان خیلی مهم هستند و این مهم در نامگذاری امسال توسط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 491 واحد در استان ایلام/ آغاز طرح تولید کاغذ سنگی در ایلام، در آینده نزدیک

فعالیت 491 واحد در استان ایلام/ آغاز طرح تولید کاغذ سنگی در ایلام، در آینده نزدیک