مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-07اقتصادي

بازار مرغ در کرمانشاه آرام می گیرد؟


بازار مرغ کرمانشاه که طی یکی دو ماه گذشته آرام بود، چند روزیست کمی ناآرام شده و افزایش قیمت و کمبود در آن مشهود است.

- ایسنا/کرمانشاه بازار مرغ کرمانشاه که طی یکی دو ماه گذشته آرام بود، چند روزیست کمی ناآرام شده و افزایش قیمت و کمبود در آن مشهود است.

فروش مرغ با قیمت بیش از 24 هزار و 900 تومان از سوی برخی واحدهای صنفی و کمبود آن و بیم ایجاد التهاب در این بازار، امروز(16 تیر) اعضای کارگروه تنظیم بازار استان را دور هم جمع کرد تا با یکدیگر هم اندیشی داشته باشند و تصمیماتی را برای آرام کردن بازار مرغ بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ابتدای این نشست با بیان اینکه چند روزی است قیمت مرغ دچار التهاب شده، گفت: هم در تامین و هم در توزیع مرغ مشکلاتی داریم و باید از هم اکنون تمهیداتی اندیشیده شود تا آشفتگی اسفندماه تکرار نشود.

وی گفت: متاسفانه برخی مرغداریها از تحویل مرغ با قیمت مصوب به کشتارگاه ها امتناع می کنند که همین امر باعث کمبود مرغ و افزایش قیمت آن در بازار شده است.

دارابی خواستار نظارت جدی بر مرغداریها شد و گفت: باید نظارت ها بگونه ای باشد که واحدهای مرغداری مکلف باشند مرغی که دوره رشد خود را طی کرده و به مرحله کشتار رسیده را حتما به کشتارگاه تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مرغ در کرمانشاه آرام می گیرد؟

بازار مرغ در کرمانشاه آرام می گیرد؟