مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-07سياسي

انتخاب شهردار اجرایی جای شهردار سیاسی/ فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن شود


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خطاب به اعضای جدید شوراها گفت: اگر شهری نیاز به شهردار جدید دارد، حتماً شهردار اجرایی و تخصص گرا انتخاب شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز جلسه ای به دعوت نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی و با حضور منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شاهرود، بسطام، میامی، مجن، کلاته خیج و رویان برگزار شد.

علی اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر واگذاری امور به بخش خصوصی و ایجاد اشتغال پایدار، به لزوم استقبال گرم از سرمایه گذاران و اصطلاح پهن گردن فرش قرمز، اشاره کرد.

خانی با اشاره به لزوم تعامل و احترام به افرادی که رأی نیاوردند؛ گفت و افزود: اکنون فرصت آن است که ضمن تبدیل رقابت به رفاقت، از ظرفیت همگان استفاده کرد.

وی اظهار کرد: توقع ما از شوراهای شهر این است که در اداره امور از مردم نظرخواهی مستمر داشته باشند و همچنین با عدم دخالت در امور جاری شهرداری ها، به اقدامات زیربنایی و پایدار برای توسعه شهرها بیندیشند.

خانی همچنین با اشاره به کم کاری دولت در تهیه قیر رایگان برای شهرداری ها، از تلاش بی وقفه مجلس به منظور تحقق این وعده خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهردار اجرایی جای شهردار سیاسی/ فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن شود

انتخاب شهردار اجرایی جای شهردار سیاسی/ فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن شود