مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-07سياسي

برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم


مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: - ایسنا/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امیدواریم برگزاری چنین طرحی بتواند در دل دختران کشور امید ایجاد کند و باید برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم.

محمدهادی عسکری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر دانشگاه بخواهد به حل مسایل پیرامون ورود کند، باید به سمت دانشگاهی موثر، اجتماعی و سودمند برویم.

وی افزود: دانشگاه اجتماعی در مجموعه وزارت علوم به صورت ویژه از زمان استقرار دولت یازدهم شکل گرفت و ارتباط خوبی میان جامعه و دانشگاه به وجود آمده است.

عسکری عنوان کرد: این ارتباط خوب به وجود آمده میان دانشگاه و جامعه در دولت یازدهم به بعد، منشا خدمات بسیار خوبی برای کشور شده است.

وی ادامه داد: بحث گزارش های سیاستی و مساله شناسی که به وسیله دانشگاه، پیرامون مسایل و ابرچالش های کشور تهیه شده است، از مهمترین دستاوردهای شکل گیری این ارتباط خوب میان جامعه و دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم

برای حضور موثر بانوان در سرنوشت اجتماعی کشور تلاش کنیم