مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-07اقتصادي

پیگیری سهم استان از واکسن کرونا/ خاموشی های خانگی و تجاری به حداقل برسد


استاندار قم از ضرورت پیگیری سهم استان در موضوع واکسن کرونا و همچنین تداوم اقناع سازی عمومی برای واکسینه شدن علیه این بیماری سخن گفت و تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در نشست باید در این زمینه پیشقدم باشد و با هم اندیشی با هیئات مذهبی، محوریت کار را در دست گیرد تا هم شاهد برگزاری مراسم های مربوط به این دو ماه و هم رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم.

وی در عین حال به قطعی های اخیر برق توجه داد و خواستار مدیریت مصرف و صبوری مردم در این موضوع شد.

استاندار قم همچنین افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی باید به طور همزمان مدیریت مصرف برق و همچنین رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی را در دستور کار داشته باشند.

سرمست همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را موظف کرد با تشکیل کارگروه مشترک رصد و کنترل مصرف آب و برق، تصمیمات لازم را در این موضوع و بر اساس ملاحظات استان اتخاذ کند.

وی در این باره اضافه کرد: سیاست کلی در این زمینه، به حداقل رسیدن خاموشی های خانگی و تجاری و همچنین اطلاع رسانی متنوع و گسترده خاموشی های احتمالی است.

استاندار قم همچنین از شرکت توزیع نیروی برق استان خواست تا ضمن توجه ویژه به برق بیمارستان های دارای بیمار کرونایی، پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی استان را مبنی بر عدم قطع برق بیمارستان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری سهم استان از واکسن کرونا/ خاموشی های خانگی و تجاری به حداقل برسد

پیگیری سهم استان از واکسن کرونا/ خاموشی های خانگی و تجاری به حداقل برسد