مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-07سياسي

نقطه عطف تاریخ سیاسی و تحولات اقتصادی ایران آغاز شده است


یک استاد اقتصاد دانشگاه شرایط به وجود آمده برای همسویی و همکاری قوا را آغاز نقطه عطف تاریخ سیاسی ایران و فرصتی بی نظیر برای تحول اقتصادی کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اقتصاد، دکتر مسعود درخشان استاد دانشگاه و کارشناس برجسته مسائل اقتصادی در برنامه رادیویی، شرایط به وجود آمده برای همسویی و همکاری قوا را برای آینده اقتصاد کشور بسیار مفید و مهم دانست و گفت: در حال حاضر برای اولین بار پس از جنگ تحمیلی با همسویی و هماهنگی قوا فرصت بسیار خوبی به وجود آمده تا با اتخاذ سیاست های صحیح، اقتصاد کشور احیا شود و به شکوفایی و رشد اقتصادی دست یابیم.

وی افزود: در شرایطی که قدرت های استکباری همه توان خود را برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران به کار بسته اند، همسویی، هماهنگی و همکاری نزدیک قوا و همه ارکان حکومت موجب خواهد شد از هدر رفت انرژی جلوگیری و تصمیمات درست برای پیشرفت و توسعه کشور اتخاذ شود.

این استاد برجسته علم اقتصاد کشورمان در خصوص راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر این است که درصدی از مردم نسبت به تحولات سیاسی بی تفاوت شده اند و بخاطر عملکرد ضعیف و غیرشفاف دولت فعلی دچار دلسردی شده اند و پیش از هر چیز دولت منتخب باید با عملکرد خود از طریق ایجاد شفافیت و ایجاد رابطه صمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه عطف تاریخ سیاسی و تحولات اقتصادی ایران آغاز شده است

نقطه عطف تاریخ سیاسی و تحولات اقتصادی ایران آغاز شده است