مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-07پزشكي

توضیحاتی در خصوص اختصاص واکسن به عوامل برگزاری انتخابات در کرمان


جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص اختصاص واکسن به عوامل برگزاری انتخابات در کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، محمدصادق بصیری از اختصاص 2 هزار دوز واکسن به عوامل برگزاری انتخابات در استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: با هماهنگی وزارت کشور و نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 27 خرداد ماه 1400، دو هزار دوز واکسن اسپوتیک و کوو-برکت برای عوامل اجرایی انتخابات در استان کرمان اختصاص داده شد.

وی افزود: این در حالی است که بیش از 46 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی در 2 هزار و 842 شعبه اخذ رأی در امر برگزاری انتخابات مشارکت داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ابراز داشت: با هماهنگی صورت گرفته، تزریق واکسن از یک هفته بعد از انتخابات در کل کشور از طریق دانشگاه های علوم پزشکی آغاز شد و همچنان در حال انجام است.

بصیری ادامه داد: بر این اساس و با نظر فرمانداران با اولویت سن و افراد دارای بیماری زمینه ای که در برگزاری انتخابات همکاری داشته اند، افراد مشمول تزریق واکسن به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده اند.

وی اظهار کرد: سهمیه واکسن اختصاص یافته به عوامل مشارکت کننده در برگزاری انتخابات در سطح دانشگاه علوم پزشکی کرمان 800 دوز اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی در خصوص اختصاص واکسن به عوامل برگزاری انتخابات در کرمان

توضیحاتی در خصوص اختصاص واکسن به عوامل برگزاری انتخابات در کرمان