مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-07پزشكي

اسدآباد نارنجی شد/ افزایش بیماران سرپایی کرونا


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از نارنجی شدن اسدآباد از لحاظ بیماری کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر مراجعه بیماران سرپایی به بیمارستان قائم (عج) افزایش یافته است.

- ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه از لحاظ رنگ بندی کرونا اسدآباد در وضعیت نارنجی قرار گرفته است اظهار کرد: متاسفانه تعداد بیماران سرپایی بیمارستان قائم(عج) در حال افزایش است و  اگر دین وضعیت ادامه یابد با افزایش بیماران بستری مواجه خواهیم بود.

وی تعداد افراد بستری در بخش کرونایی شهرستان را تا روز گذشته 9 نفر برشمرد و تاکید کرد: از این تعداد چهار بیمار مثبت کرونایی هستند.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ادامه از راه اندازی اتاق گازهای طبی بیمارستان قائم(عج) خبر داد و افزود: بیش از یکصد کپسول برای هرگونه اتفاق احتمالی در بخش اتاق گازهای طبی بیمارستان تعبیه و وصل شده است.

وی با تاکید به اینکه خوشبختانه بیمارستان شهرستان اسدآباد مشکلی در خصوص با اکسیژن ندارد گفت: در حال حاضر این بیمارستان دارای دو دستگاه اکسیژن ساز بوده که این دستگاه ها به طور مرتب اورهال می شوند.

صالحی با اشاره به درخواست اکسیژن ساز کانتیری از وزارت بهداشت عنوان کرد: اعتبار این دستگاه 2 میلیارد و 600 میلیون تومان تخمین زده شده که در صورت تامین می توانیم خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد نارنجی شد/ افزایش بیماران سرپایی کرونا

اسدآباد نارنجی شد/ افزایش بیماران سرپایی کرونا