مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-07ورزشي

استانداردهای لازم در شهرک مسکونی شهید سلیمانی اجرا می شود


مدیر عامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی با اشاره به پروژه مسکن شهید سلیمانی گفت: تمام استانداردهای لازم در شهرک شهید سلیمانی با دقت و حساسیت ویژه ای دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد رضا رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اعلام جزییات روند پروژه شهرک شهید سلیمانی(ره) اراک با بیان اینکه شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی در زمان فرماندهی سرلشکر بسیار چشمگیر است که در سفر وزیر راه و شهرسازی از شرکت جهاد خانه سازی به دلیل تعامل و اقدامات جهادی تقدیر ویژه کردند.

گودرزی یادآور شد: طرح اقدام ملی مسکن از یکسال گذشته هم برای عموم مردم استان و هم برای پرسنل نیروهای مسلح استان شروع شده و استان مرکزی یکی از استان های برتر در حوزه مسکن پرسنل نیروهای مسلح است.

وی گفت: در مجموع یک هزار و 250 واحد مسکونی برای پرسنل سپاه پاسداران در شهرک شهید سلیمانی ساخته می شود و این عزیزان کلیه شرایط طرح اقدام ملی مسکن که شامل فرم ج آنها پر نشده، مسکن اولی هستند و تاکنون هیچ مسکنی دریافت نکرده اند و هم عضو صندوق مسکن می باشند و در تعاونی مسکن نیز سرمایه گذاری کرده اند را دارند و لذا هیچ گونه تفاوتی با مردم عادی ندارند.

 به گفته وی تمام استانداردهای لازم در شهرک شهید سلیمانی با دقت و حساسیت ویژه ای دنبال می شود و کلیه امکانات از جمله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای لازم در شهرک مسکونی شهید سلیمانی اجرا می شود

استانداردهای لازم در شهرک مسکونی شهید سلیمانی اجرا می شود