مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-07اقتصادي

نقش موثر وزارت کار در مانع زدایی از تولید و بهبود فضای کسب و کار


وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق شعار سال، برنامه های اشتغال خود را در چهار محور بازار کار ، تولید با اولویت تثبیت و ایجاد شغل، - وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق شعار سال، برنامه های اشتغال خود را در چهار محور بازار کار ، تولید با اولویت تثبیت و ایجاد شغل، اشتغال حمایتی و کسب و کارهای روستایی در دستور کار قرار داده و با توجه به مسئولیت حاکمیتی در تنظیم روابط میان کارگر و کارفرما، بیشترین نقش آفرینی و تاثیرگذاری ممکن را بر عملکرد تولید و بنگاههای اقتصادی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است.

رهبر معظم انقلاب در ادامه شعار سال 1398 (رونق تولید) و شعار سال 1399 (جهش تولید) شعار سال 1400 را تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اعلام و تاکید فرمودند که دولت فعلی و دولت آینده باید با حمایت های همه جانبه قانونی، دولتی و حکومتی از تولید و رفع موانع آن، همت کنند که امسال جهش تولید به معنی واقعی تحقق یابد.

وزارت کار از همان روزهای نخست سال با تشکیل کمیته پشتیبانی از تولید و مانع زدایی در وزارت کار در راستای تحقق منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری گام برداشت و حل مشکلات بنگاههای اقتصادی مشکل دار، حفظ فرصتهای شغلی، صیانت از نیروهای کار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر وزارت کار در مانع زدایی از تولید و بهبود فضای کسب و کار

نقش موثر وزارت کار در مانع زدایی از تولید و بهبود فضای کسب و کار