سامانه اطلاع رسانی همراه اول آماده پاسخگویی به مشتریان استمشتریان تلفن همراه در استان می توانند از خدمات غیر حضوری سامانه اطلاع رسانی همراه اول از طریق شماره گیری 9990 بهره مند شوند. - ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مشتریان تلفن همراه در استان می توانند از خدمات غیر حضوری سامانه اطلاع رسانی همراه اول از طریق شماره گیری 9990 بهره مند شوند. آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح ویژگی های این سامانه اظهار کرد: سامانه رایگان 9990 به صورت شبانه روزی در تمام ایام پاسخگوی سوالات ، پیشنهادات و شکایات مشتریان تلفن همراه اول است. وی عنوان کرد: در این سامانه، شماره 9990 برای تماس با گوشی تلفن همراه و شماره 0912999 جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است. حکمت خاطر نشان کرد: مشتریان تلفن همراه می توانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه همراه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی، نحوه فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک، مکالمه و رومینگ بین الملل با کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری با این سامانه شبانه روزی تماس حاصل نمایند. وی ضمن تاکید براهمیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان یادآور شد: مشتریان علاوه بر اعلام مشکلات و پیشنهادات خود از طریق سامانه مذکور می توانند خدماتی از جمله ارائه اطلاعات مربوط به سرویس ها، خدمات مالی، خدمات غیر حضوری، ارتباط با کارشناسان و . برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |