مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-07اقتصادي

دفعات و زمان قطعی برق افزایش می یابد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با بیان اینکه به دلیل اوج گیری دمای هوا در هفته آینده امکان افزایش دفعات و زمان قطعی برق وجود دارد گفت: - ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با بیان اینکه به دلیل اوج گیری دمای هوا در هفته آینده امکان افزایش دفعات و زمان قطعی برق وجود دارد گفت: با مدیریت مصرف می توان از دفعات و ساعات قطعی برق کم کرد.

هیوا لهونیان صبح امروز چهارشنبه (16 تیر ماه) در نشستی خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان کردستان با اشاره به کاهش بارندگی در سال زراعی جاری اظهار کرد که سال گذشته بارندگی ها کاهش یافته و نیروگاه های برق آبی که 13 هزار مگاوات ظرفیت داشتند از مدار خارج شدند زیرا آبی برای مصرف وجود ندارد.

وی افزود که سیستم های سرمایشی وزن زیادی در مصرف برق دارند و در سال های گذشته 30 تا 35 درصد مصرف، به سیستم های سرمایشی اختصاص یافت که این میزان حدود 30 هزار مگاوات از 66 هزار مگاوات را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان تصریح کرد که مانور بر سیستم های سرمایشی می تواند بسیار کمک کننده یا فاجعه آفرین باشد با صرفه جویی 5 هزار مگاواتی در کشور کلیه مشکلات قطعی مرتفع خواهد شد.

وی عنوان کرد که بنا به گفته هواشناسی امسال گرمترین تابستان 50 سال اخیر بوده و در هر یک درجه افزایش میانگین دما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفعات و زمان قطعی برق افزایش می یابد

دفعات و زمان قطعی برق افزایش می یابد