مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-07دانش

آمادگی بوسنی و هرزگوین برای همکاری علمی و پژوهشی با دانشگاه آزاد


سفیر بوسنی و هرزگوین در ایران در دیدار با معاون بین الملل دانشگاه آزاد از آمادگی این کشور برای همکاری های علمی، پژوهشی و تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

- به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز با سمیر بلاجیچ سفیر بوسنی و هرزگوین در ایران دیدار و گفت وگو کرد.

بروجردی در این دیدار با معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های آموزش عالی غیردولتی در جهان، گفت: دانشگاه آزاد دارای یک میلیون و 200 هزار دانشجو و بیش از 400 واحد دانشگاهی در سراسر کشور است.

این دانشگاه همچنین در حوزه بین الملل دارای 40 هزار دانشجوی بین المللی و واحدهای دانشگاهی برون مرزی فعال در آکسفورد، بیروت، دبی و کابل است.

وی با اشاره به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه همکاری های بین المللی و دیپلماسی علمی، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه های این دانشگاه در حوزه بین الملل، سال گذشته 20 هزار دانشجوی بین المللی جذب دانشگاه آزاد اسلامی شدند و براساس برنامه ریزی های انجام شده، در حال رایزنی برای راه اندازی واحدهای بین المللی در کشورهای همسایه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بوسنی و هرزگوین برای همکاری علمی و پژوهشی با دانشگاه آزاد

آمادگی بوسنی و هرزگوین برای همکاری علمی و پژوهشی با دانشگاه آزاد