مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-07اقتصادي

ادامه مبارزه با آفت ملخ در سمنان/ مناطق آلوده سم پاشی شد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مبارزه با آفت ملخ در این استان همچنان ادامه دارد، گفت: مناطق آلوده سم پاشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، لطف الله رضایی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با آفت ملخ در شهرستان شاهرود از ابتدای خردادماه امسال در منطقه طرود با روش طعمه پاشی آغاز شد و کماکان ادامه دارد.

وی با اشاره به افزایش جمعیت ملخ در منطقه بسطام گفت: در راستای مبارزه با آفت ملخ اقدامات متعددی در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی انجام شده با دهیاری های درگیر، آفت ملخ سموم در اختیار آن ها قرار گرفت و مقرر شد ضمن اطلاع رسانی به اهالی برای جلوگیری از تعلیف دام از مناطق سم پاشی شده نسبت به سم پاشی مناطق آلوده اقدام شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: همچنین کشاورزانی که به دلایل مختلف امکان تهیه سم برای مبارزه با ملخ در مزرعه خود نداشتند، از طریق سازمان جهاد کشاورزی سم لازم در اختیارشان قرار گرفت و سم پاشی در حاشیه باغ ها و مزارع با دستگاه ulv انجام شد.

40 لیتر سم برای سم پاشی مراتع در اختیار منابع طبیعی قرار گرفت مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز اظهار کرد: مقدار 40 لیتر سم در اختیار منابع طبیعی قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه مبارزه با آفت ملخ در سمنان/ مناطق آلوده سم پاشی شد

ادامه مبارزه با آفت ملخ در سمنان/ مناطق آلوده سم پاشی شد