مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-07بين الملل

پنتاگون از نحوه خروج از بگرام دفاع کرد


در پی انتشار گزارش ها درباره اینکه آمریکا پایگاه هوایی بگرام در افغانستان را شبانه و با قطع کردن برق و بدون هماهنگ کردن واگذاری ترک کرده و موقتا این پایگاه را در دسترس غارتگران قرار داده، - در پی انتشار گزارش ها درباره اینکه آمریکا پایگاه هوایی بگرام در افغانستان را شبانه و با قطع کردن برق و بدون هماهنگ کردن واگذاری ترک کرده و موقتا این پایگاه را در دسترس غارتگران قرار داده، پنتاگون از نحوه خروج از این پایگاه هوایی دفاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، جان کربی، دبیر مطبوعاتی پنتاگون، اظهار کرد گزارشهای مطبوعاتی در این خصوص را دیده اما تاکید کرد برای واگذاری نهایی، هماهنگی با رهبران افغان هم در دولت و هم در نیروهای امنیتی افغانستان وجود داشته است.

کربی به خبرنگاران در پنتاگون گفت: همانطور که می دانید،این هفتمین و آخرین پایگاهی بود که ما به نیروهای امنیت ملی افغانستان واگذار کردیم.

شما این کار را در یک خلاء انجام نمی دهید و این کار در یک خلاء انجام نشد.

او اضافه کرد که هر چند نمی تواند درباره سطح اطلاعاتی که به زنجیره فرماندهی افغانستان ابلاغ شده صحبت کند، رهبران افغان، نظامی و غیرنظامی، هماهنگی مناسب و گزارش درباره واگذاری پایگاه را از جمله با یک راهنمای گام به گام تاسیسات برای رهبران ارشد افغانستان دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون از نحوه خروج از بگرام دفاع کرد

پنتاگون از نحوه خروج از بگرام دفاع کرد