مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-07سياسي

توجه به محوریت حرم مطهر در برنامه های عمرانی و فرهنگی استان قم


فعالیت های فرهنگی و عمرانی در قم با محوریت حرم مطهر به عنوان نگین شهر مقدس قم انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه کف سازی محور تاریخی فرهنگی بازار کهنه و بهره برداری و کلنگ زنی همزمان عملیات بهسازی محورهای بازار کفاشان، بازار نو، فاز اول شاه حمزه و فاز اول محور عشقلی، با تبریک مجدد روز شهرداری ها و دهیاری ها و گرامیداشت شهدای شهرداری ها گفت: تشکر ویژه ما از پیشکسوتان و خادمان شهری است که با زحمات خودشان چراغ راه تمام خدمتگزاران نظام صدیق جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاندار قم با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی طرح ها در محور تاریخی و فرهنگی قم، افزود: اجرای این پروژه ها در جهان شهر تشیع معنا و مفهوم دیگری دارد.

وی تصریح کرد: در مورد طرح های جامع شهری نیازمند مورد توجه قرار دادن تمام جوانب و بهره گیری از رویکرد تلفیقی در تمام برنامه ها و اقدامات هستیم.

اگر در الگوهای معماری آسیب شناسی دقیق داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که تاکنون به یک دیدگاه جامع نرسیده و نیاز است آن را دنبال کرده و بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

بهرام سرمست با تأکید بر اینکه در ارتباط با فعالیت های فرهنگی و تاریخی در قم، محوریت حرم مطهر به عنوان نگین شهر مقدس قم باید موردتوجه قرار گیرد، گفت: باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به محوریت حرم مطهر در برنامه های عمرانی و فرهنگی استان قم

توجه به محوریت حرم مطهر در برنامه های عمرانی و فرهنگی استان قم