مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-07پزشكي

نهضت تزریق واکسن در کشور باید از تهران آغاز شود


جانشین وزیر بهداشت در امور واکسیناسیون با اشاره به پیچیدگی های شهری پایتخت، گفت: برنامه ریزی برای مدیریت کرونا و تامین واکسن در تهران نباید صرفا بر اساس جمعیت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا بر اساس اولویت اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت نیز ضمن اعلام آمادگی جامعه پرستاری برای مشارکت در امر واکسیناسیون، به ظرفیت سازمان نظام پرستاری، دانشکده های پرستاری، مراکز مراقبت پرستاری در منزل و پرستاران بازنشسته از نظر نیروی انسانی و فضای فیزیکی اشاره کرد.

سیما سادات لاری معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، از تلاش های معاونان بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی پایتخت در امر واکسیناسیون مردم تهران تقدیر کرد و در خصوص تأمین منابع مالی و اعتبارات لازم و همچنین فرایند کدگذاری واکسیناسیون مطالبی عنوان کرد.

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران نیز در خصوص وضعیت واکسیناسیون در پایتخت به کمبود واکسن مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی پایتخت اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص پایتخت نسبت به سایر استان های کشور، تهران از نظر تأمین اعتبارات و واکسن باید متفاوت دیده شود و واکسن مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی پایتخت تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت تزریق واکسن در کشور باید از تهران آغاز شود

نهضت تزریق واکسن در کشور باید از تهران آغاز شود