مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 11:302021-07-07سياسي

معارفه سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان


آیین تودیع و معارفه رییس پیشین علمی کاربردی استان و سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان با حضور دکتر بدری معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور برگزار شد.

- ایسنا/سمنان آیین تودیع و معارفه رییس پیشین علمی کاربردی استان و سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان با حضور دکتر بدری معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور برگزار شد.

دکتر قربانیان رییس پیشین علمی کاربردی استان در این آیین اظهار کرد: تلاش کردم که در این دو سال، علمی کاربردی استان را چند گام از آن جایی که بود، جلوتر ببرم.

وی با بیان اینکه طرح هایی نیز در برنامه داشتم که نتوانستیم اجرایی کنیم ادامه داد: ایجاد مراکز علمی و کاربردی در گرمسار و دامغان و بهبود کیفی آموزش های کوتاه مدت و.

از جمله این برنامه ها بود که اجرایی نشد.

رییس پیشین علمی کاربردی استان از ارائه آموزش های مهارتی به عنوان تکلیف این دانشگاه نام برد و افزود: در همین راستا قرار است که آموزش های مهارتی به دانشگاه علمی و کاربردی و سازمان فنی و حرفه ای در استان واگذار شود که طرح آن به نگارش درآمده که امید است در دوره جدید این طرح تداوم بیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان

معارفه سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان