مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 11:502021-07-07سياسي

آیات قرآن معنابخش زندگی روزمره مسلمانان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: در آیات قرآنی بر ضرورت قرائت کلام الهی تاکید شده، چراکه نقش این آیات در زندگی روزمره مسلمانان و تربیت نسل های آینده اهمیت بسیاری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر چهارشنبه که در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل سخن می گفت بر ضرورت افزایش آگاهی و فهم از آیات قرآن کریم تاکید کرد و گفت: مربیان قرآنی باید توجه داشته باشند در راستای تربیت نسل قرآنی آنچه بسیار اهمیت دارد افزایش درک و تفکر در آیات الهی است.

وی آیات نورانی قرآن را الهام بخش تمامی لحظات انسان در زندگی روزمره عنوان کرد و افزود: مسلمانان در طول روز چندین بار به قرائت سوره های کوچک و آیات و اسماً الهی در نماز می پردازند که این امر نشان دهنده اهمیت قرآن در زندگی انسان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل تصریح کرد: خداوند متعال در چندین آیه به ضرورت قرائت و تأمل در آیات الهی تاکید کرده است و وظیفه همه ما مسلمانان است تا در حفظ و ترویج این امر کوشا باشیم.

حجت الاسلام جعفرزاده بر حرکت جامعه جهانی به سمت علوم قرآنی تاکید کرد و گفت: در جهت حفظ شأن و منزلت قرآن در جامعه باید تفسیر و ارتباط با کلام الهی افزایش یابد که این کار با تربیت نسل قرآنی و ترویج فرهنگ معنوی امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیات قرآن معنابخش زندگی روزمره مسلمانان است

آیات قرآن معنابخش زندگی روزمره مسلمانان است