مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-07سياسي

حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف مازندران در سمت خود ابقا شد


طی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به مدت دو سال در سمت خود ابقا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران طی حکمی از سوی حجت الاسلام سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به مدت دو سال در سمت خود ابقا شد.

در بخشی از این حکم آمده است؛ حفظ، نگهداری و احیاء موقوفات در جهت اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش و همچنین افزایش بهره وری و سوق دادن سرمایه های وقفی به سوی تولید در عرصه های مختلف اقتصادی خصوصا در زمینه کشاورزی و ایجاد اشتغال از وظایف ذاتی و اصلی آن اداره کل در دوره جدید است.

 تلاش در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به نیازمندان آن منطقه و خدمت به محرومین استان از اولویت هایی است که بیش از پیش باید مد نظر باشد.

گفتنی است، پیش از این حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در 23 تیرماه 1396 به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران منصوب شده و برای دومین مرتبه در سمت خود ابقا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف مازندران در سمت خود ابقا شد

حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف مازندران در سمت خود ابقا شد