مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-07سياسي

آغاز به کار طرح جوانه های صالحین در پارس آباد


به همت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه پارس آباد و به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان، طرح جوانه های صالحین با حضور جمعی از مسؤولان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین ناحیه سپاه پارس آباد عصر امروز با حضور امام جمعه، مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه، جمعی از کارکنان سپاه، مربیان، بسیجیان و اعضای حلقه های صالحین در محل سالن فرهنگی و اجتماعی ناحیه سپاه پارس آباد برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه پارس آباد در این مراسم اظهار کرد: با توجه به هجمه های مختلف دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اجرای طرح جوانه های صالحین اقدامی اثربخش در راستای مقابله با این هجمه ها است.

 وی افزود: طرح جوانه های صالحین در راستای کمک به خانواده ها برای تربیت فرزندان و تقویت روحیه معنوی و اخلاقی جوانان و نوجوانان اجرا می شود.

امام جمعه پارس آباد ادامه داد: به خانواده ها توصیه می کنیم تا به حجاب فرزندانشان توجه ویژه ای کرده و نسبت به این موضوع به آنان شناخت و آگاهی بدهند.

باقری بنابی با بیان این که دشمنان به وسیله جنگ رسانه ای اعتقادات و مسائل دینی و ارزشی را مورد هجمه قرار داده اند، تصریح کرد: دشمن باور ها و اعتقادات را نشانه گرفته که نیاز است این مسائل در پایگاه جوانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار طرح جوانه های صالحین در پارس آباد

آغاز به کار طرح جوانه های صالحین در پارس آباد