مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 12:302021-07-07سياسي

آغاز توزیع 4000 بسته بهداشتی میان مددجویان کمیته امداد استان تهران


مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه 300 هزار بسته غذایی در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع شد، گفت: توزیع این تعداد بسته غذایی با همکاری 10 هزار نفر در قالب گروه های جهادی و با همراهی مددکاران کمیته امداد استان تهران انجام شد.

- مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه 300 هزار بسته غذایی در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع شد، گفت: توزیع این تعداد بسته غذایی با همکاری 10 هزار نفر در قالب گروه های جهادی و با همراهی مددکاران کمیته امداد استان تهران انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابوالفضل پرپنچی در این نشست خبری با موضوع توزیع 4000 بسته بهداشتی میان مددجویان تحت حمایت در قالب طرح احسان خانواده که امروز چهارشنبه 16 تیر ماه سال جاری در سالن شورا این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اقدامات کمیته امداد استان تهران در قالب پویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان، گفت: یک میلیون و 744 هزار پرس غذای گرم در این ایام میان نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه 300 هزار بسته غذایی در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع شد، افزود: توزیع این تعداد بسته غذایی با همکاری 10 هزار نفر در قالب گروه های جهادی و با همراهی مددکاران کمیته امداد استان تهران انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع 4000 بسته بهداشتی میان مددجویان کمیته امداد استان تهران

آغاز توزیع 4000 بسته بهداشتی میان مددجویان کمیته امداد استان تهران