مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 12:402021-07-07اقتصادي

50 درصد مهندسان، فاقد مسکن و 60 درصد بیکار هستند


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: بیش از 50 درصد مهندسان، فاقد مسکن و 60 درصد آنان، بیکار یا در شغل های غیرمرتبط در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد خرم امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی خواستار همکاری بیشتر استانداری ها با نظام مهندسی های فعال در استان ها شد و اظهار داشت: افزایش تعامل و همکاری دوجانبه، می تواند نویدبخش اخبار خوش در زمینه رونق صنعت ساختمان سازی و افزایش فعالیت صنایع وابسته به این حوزه شود.

  احمد خرم با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد مهندسان، فاقد مسکن و 60 درصد آنان، بیکار یا در شغل های غیرمرتبط در حال فعالیت هستند، افزود: با اجرایی شدن مبحث 22 شاهد رونق 180 صنعت وابسته به ساختمان خواهیم بود.

  وی همچنین خواستار همکاری و حمایت استانداری برای احداث خانه مهندس در تبریز شد و گفت: در صورت موافقت استانداری، زمین لازم برای احداث خانه مهندس از سوی دولت واگذار و هزینه ساخت آن توسط نظام مهندسی استان پرداخت می شود.

صنعت ساختمان از صنایع پیشران کشور است/ فعالیت های عمرانی در استان متوقف نشده است استاندار آذربایجان شرقی گفت: صنعت راه و ساختمان از جمله صنایع مهم، استراتژیک و پیشران کشور محسوب می شود که نقش مهمی در اشتغال زایی و فعالیت ده ها رشته شغلی دیگر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد مهندسان، فاقد مسکن و 60 درصد بیکار هستند

50 درصد مهندسان، فاقد مسکن و 60 درصد بیکار هستند